מעצבים מחדש את המטבח? כל הטיפים למטבח יוקרתי

שומרים על עיצוב המטבח עם התקנה פשוטה

זה לא סוד שאנחנו הישראלים אוהבים מאוד את המטבח. הדבר בא לידי ביטוי בקיום ארוחות מרובות בערבי שישי, חגים, אירוח חברים ועוד. לכן אזור המטבח נחשב בעיני ישראלים רבים ללב הבית, כאשר הם מקבלים מיקום של כבוד בבתים רבים אשר כוללים את אזור חלל האירוח יחד עם המטבח. במאמר זה ניתן לכם מגוון טיפים לייעול המטבח תוך הענקת יוקרתיות וחדשנות למטבח ללא צורך בביצוע שינויים דרסטיים כמו החלפת ארונות מטבח, או חיפוי הקירות מחדש .

טיפים למטבח נוח המשדר יוקרה וחדשנות:

אל תתפשרו בבחירת הברז במטבח-בוודאי לא חשבתם על זה, אך ברז המטבח בכיור יכול לשדרג את נראות המטבח, תוך הענקת מראה יוקרתי ואלגנטי, וזאת לצד שיפור נוחות העבודה במטבח. כיום בשוק יש מגוון רחב של ברזים למטבח, ברזים נשלפים, ברזים אלקטרוניים, ברזים בצורות דקורטיביות שונות ובמגוון רחב של צבעים.

מתקן לניגוב ידיים – דרך נפלאה להקל על הבישול והאפייה במטבח תוך הענקת מראה יוקרתי וחדשני, היא באמצעות התקנת מתקן לנייר ידיים חשמלי ואיכותי. מתקן מסוג זה יאפשר ניקוי מהיר ושליפה מהירה של ניירות הידיים באופן קל ונוח במיוחד.

הוסיפו תאורה למטבח- לתאורה יש כוח רב בכל הנוגע להענקת אווירה בעיצוב הבית והענקת מראה יוקרתי. לרוב שילוב של תאורה בהירה בחלקים מסוימים במטבח תעניק מראה חדשני יותר, מודרני, וכמובן תקל על נוחות הבישול והאפייה. ניתן להוסיף מתחת לארונות המטבח הגבוהים פסי תאורת לד, שרשרת לד, ובכך להאיר את המטבח באופן דקורטיבי ויפה.

היכן ניתן לרכוש מוצרים אלה?

את ברזי המטבח ותאורת הלד למטבח ניתן לרכוש במגוון רחב של חנויות לאבזרי מטבח ובית. מתקן למגבות נייר איכותי ודקורטיבי ניתן לרכוש בחברת איירול בע”מ.

 

 

 

 

יאי! המוצר בסל קניות שלך.

טיפ: לא לשכוח להציץ בחבילות או במוצרים נלווים, אתם יכולים לחסוך עד 30%!

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה
IRoll מתקני נייר חכמים
היי מה שלומך?
שמחה שהתעניינת לגבי המוצרים שלנו.

יש לך שאלות? אפשר לכתוב לי כאן ואשתדל לענות בהקדם
דילוג לתוכן