איירול מבטיחה נייר טואלט רך ונעים למגע – 5 המאפיינים לחווית ניקיון מושלמת

ילד מקנח את האף עם ממחטות נייר

5 המאפיינים החיוניים של נייר רך ונעים למגע והדרך בה IROLL מצליחה להבטיח אותם במגוון מוצרי נייר

נייר טואלט ונייר טישיו רך שייכים לסוגי מוצרי נייר, המשמשים באופן נרחב להיגיינה אישית בחברה המודרנית. מוצרים נוספים מסוג זה כוללים מגבות נייר או נייר חתוך, המתוכננים להיות בעלי ספיגה גבוהה, רכים וגמישים. תכונות אלו חשובות במיוחד עבור ממחטות נייר ונייר טואלט, בהתחשב בשימוש שעושים בהם. כדי לייעל את תחושת העור הנעימה, פותחו ניירות עם חומרי ריכוך או מרכיבים במרקם קרמי כדי להפחית כל אפקט שפשוף על חלקים עדינים בגוף.

לתעשיית הנייר ההיגייני יש שוק גלובלי נרחב שצומח במהירות. מחקרי שוק הצביעו על כך שרכות היא אחת התכונות הרצויות ביותר של הצרכנים. כשמדובר במגוון סוגי נייר שונים, התכונה הזו עשויה להשפיע גם על המחיר.

הבנה טובה יותר של מדע הרכות מאפשרת לנו להנדס מגוון מוצרי נייר, ובמיוחד נייר טואלט או מגבות נייר טישיו בצורה כלכלית ויעילה יותר.

5 המאפיינים החיוניים של נייר טואלט וממחטות רכים ונעימים למגע

נייר ניגוב וניירות טישיו מיועדים לרוב לשוק ההיגייני-סניטרי ובדיוק מסיבה זו המאפיינים המבוקשים ביותר שלהם הם רכות ונפח. עם זאת, ישנן תכונות חשובות נוספות, התלויות בעיקר בסוג הסיבים המשמשים לפיתוח ובעיבודם.

בייצור מגבות נייר איכותיות אנו משתמשים בסיבים קצרים וארוכים: הראשונים מקנים איכויות כמו רכות ומגע משי, בעוד שהאחרונים מייצבים ומעניקים חוזק למבנה הרשת. גם לרמה הטכנולוגית של המכונות וגם לתהליך עצמו, המשמש לייצור ניירות טישו יש השפעה רבה על האיכות הסופית של המוצר.

בקיצור, עם חומרי הגלם הנכונים והתוספים הכימיים, בשילוב עם מכונות חדישות ייעודיות, ניתן לייצר נייר טישו מושלם למוצרי היגיינה מהשורה הראשונה ואם נשלב עם מתקן לניגוב ידיים התוצאה תהיה מושלמת.

חמשת התכונות העיקריות והחיוניות שמגבות נייר איכותיות חייבות להכיל.

  1. נפח גבוה

הנפח מוגדר כנפח התפוס על ידי משקל נתון של נייר. זוהי תכונה חשובה, שכן היא קשורה באופן הדוק לכושר הספיגה והרכות, והיא נקבעת בעיקר על ידי שני גורמים: טכנולוגיות הייצור ואיכות הסיבים המשמשים לו.

כדי להשיג נפח גבוה בשלב הייצור ניתן להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות כמו תהליך ה-Throught Air Dring (TAD) בו שלב הכבישה הרטובה מצטמצם למינימום לטובת פעולות הייבוש. בנוסף לטכנולוגיית הייצור, גורמים נוספים הקובעים את הנפח הם שימוש בלחץ נמוך יותר וזיקוק פחות אינטנסיבי של הסיבים.

לגבי סוג הסיבים שבהם יש להשתמש, כדי להשיג תפזורת גבוהה מומלץ להעדיף עיסת תאית בעלת תפוקה גבוהה, קשיחה ופחות נתונה לקריסה הודות לתכולת הליגנין הגבוהה וכמות הנקבוביות הנמוכה יותר.

  1. יכולת ספיגה של הנייר

יכולת הספיגה היא תכונה בסיסית לכל מוצר נייר, ובמיוחד למוצרי נייר מגבת תאית המוקדש לייבוש נוזלים, כמו נייר טואלט או טישיו. לפיכך על הנייר להיות גם בעל מהירות ספיגה גבוהה, על מנת לבצע ביעילות את פעולת הייבוש שלו, וגם יכולת אחיזת נוזלים גבוהה, כדי להסיר כמה שיותר נוזלים. הספיגה נקבעת לפי סוג הסיבים בהם נעשה שימוש, פעולות הזיקוק, השכבות הקיימות במוצר הסופי והתוספים המשמשים.

  1. חוזק הנייר

גליל נייר סופג  מכל סוג נתון ללחצים משמעותיים במחזור החיים שלו, מפעולות הייצור, דרך פעולות ההמרה, ולבסוף, במהלך השימוש על ידי הצרכן. מכאן הצורך להשיג נייר סופג בעל רמת חוזק נאותה, הניתנת על ידי שילוב של שלושה גורמים:

  • סידור הסיבים בנייר.
  • רמת הקשר המולקולרי בין הסיבים עצמם.
  • נוכחות של תוספי חוזק.

באופן ספציפי, שני הגורמים הראשונים תלויים במשתני התהליך ובסוג חומר הגלם המשמש, בעוד שהשימוש בתוספים הוא נוהג נפוץ שמטרתו להוסיף חוזק נוסף לסיבים.

  1. עמידות הנייר במים

חלק ממוצרי הטישו חייבים להיות עמידים גם כשהם רטובים, ומאפיין זה תלוי ברמת הקשר המולקולרי בין הסיבים מהם הם עשויים. על מנת לשמור על חוזק רטוב של מוצרים אלו ככל האפשר, ניתן להשתמש בתוספים כדי להשלים או להחליף את קשר המימן של הסיבים. בדרך זו ניתן להבטיח כי נייר הטישו שומר על עד 50% מחוזקו כשהוא רטוב.

  1. רכות הנייר

רכות, על אף שהיא עדיין מדד סובייקטיבי המבוסס על תפיסות אינדיבידואליות, היא דרישה חשובה מאוד ומבוקשת על ידי הצרכנים, במיוחד בכל הנוגע למוצרים המוקדשים לשוק ההיגייני-סניטרי או הטיפוח האישי. יתרה מכך, תפיסת הרכות אינה תלויה רק ​​במגע, אלא גם בתפיסות קוליות וחזותיות כמו צבע (מידת הלובן) ורעש ברגע הקריעה.

הרכות מתחלקת בדרך כלל לרכות פני השטח, הקשורה לתחושת הקטיפה למגע, ולרכות בתפזורת, המהווה אינדיקציה לקלות שבה הנייר מתמסר כאשר הוא מתפורר.

כיצד איירול שומרת על 5 המאפיינים של נייר רך ונעים למגע?

חמש האיכויות הללו, המתקבלות בתהליך הייצור של גלילי הנייר, חייבות להישמר גם בשלבים הבאים, החל מסלילה של גלילי הג’מבו ועד למשלוח הסלילים הסופיים לצרכן. זו הסיבה, שבגללה חברת IROLL  מציעה ללקוחותיה מבחר רחב של סדרות נייר, ביניהן נייר טואלט 3 שכבות או 2 שכבות, ממחטות נייר וטישיו ועוד. בין המוצרים שלנו ניתן למצוא גם מגבות נייר לידיים, נייר מגבת, נייר למטבח, נייר סופג ועוד, המסוגלים להתאים לכל דרישת ייצור מבחינת מהירות, רוחב ומשקל, תוך התמקדות ספציפית בנייר רק, עמיד, חזק ובעל יכולת ספיגה גבוהה.

 

איירול מציעה מתקן מעוצב ייחודי לממחטות נייר המאפשר שליפה נוחה, אם נתקלתם במצב ששלפתם ממחטה ויצאו עוד כמה ממחטות נלוות, שימוש במתקן ONE ONE יפתור את הבעיה, גם יפה, גם חכם! ניתן לבחור במספר צבעים ולשמור על הקו העיצובי במשרד או בבית. עם הרכישה ישנה אפשרות למחיר משתלם במיוחד ברכישת מארזי ממחטות נייר חתוך.

 

יאי! המוצר בסל קניות שלך.

טיפ: לא לשכוח להציץ בחבילות או במוצרים נלווים, אתם יכולים לחסוך עד 30%!

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה
IRoll מתקני נייר חכמים
היי מה שלומך?
שמחה שהתעניינת לגבי המוצרים שלנו.

יש לך שאלות? אפשר לכתוב לי כאן ואשתדל לענות בהקדם
דילוג לתוכן