פתרונות קטנים ופשוטים למטבח נגיש לילדים ולמבוגרים

ידיים של ילדים מלוכלכות בצבע

כלים נכונים והתאמת סביבת העבודה יכולים לשפר לנו את הביצועים

עבור רבים, בישול, הדחת כלים או סידור המזווה עשויים להיראות כמו משימות פשוטות למדי. לאנשים עם מוגבלות בניידות המשימות הללו עלולות להיות קשות ומאתגרות. אולם, באמצעות כלים נכונים והתאמת סביבת העבודה הבישול יכול לספק ביטחון לכל אחד, כולל מי שמתמודד עם אתגרים עקב מחלה, פציעה או גיל.

בעוד רבים נאלצים להתפשר על פתרונות פרקטיים בלבד, יש מי שחותר למצוא פתרונות מתקדמים, המשלבים טכנולוגיה חדשנית עם פונקציונליות גבוהה, וזאת כמובן, מבלי להתפשר על נראות עיצובית וסטייל.

אחד המוצרים הבולטים בשוק, פותח על ידי חברת iRoll, המתמחה בפיתוח וייצור של מוצרים חכמים, שמטרתם לשפר את הרגלי ההיגיינה שלכם בעזרת פונקציות חסכוניות ונוחות. מוצרי החברה אסתטיים להפליא ומעוצבים בקו חדשני, מינימליסטי ומודרני.

SENSE מתקן חכם למגבות הנייר

אף על פי שהמתקן לא יוצר באופן ספציפי עבור אנשים עם מוגבלות בניידות, העיצוב שלו ואופן ההתקנה אידיאלים עבור מי שצריך להתאים ולהנגיש את המתקנים השונים בסביבת העבודה והמחייה.

המתקן לכאורה מספק פתרון אחסון ושימוש פשוט בגלילי הנייר סופג המשמשים אתכם לניגוב ידיים, ספיגת השמן מהטיגונים וניגוב משטחי העבודה. את המתקן ניתן להתקין בקלות וללא קידוחים על קיר או דופן ארון בגובה הרצוי, כך שכל אחד יכול להשתמש בגלילי הנייר בקלות.

גם ילדים יכולים להשתמש במתקן לנייר סופג, ובבחירת מיקום נכון ניתן לחסוך הרבה מאוד טפטופים של מים ברחבי המטבח. אך היתרונות של המתקן לא מסתכמים בזה.

המתקן עם העין האלקטרונית מאפשר לחסוך בגלילי הנייר ולשלוט באורך הנייר שמושכים. באמצעות חיישן מגע ניתן לשלוף נייר ולא ללכלך או להרטיב את המתקן כלל. העיצוב שלו קומפקטי, חדשני, נקי וחכם, והוא מגיע במגוון צבעים לבחירה.

מתקני נייר חכמים של איירול בחבילות משתלמות

לא חייבים להרוס כדי לבנות מטבח נגיש

אחת הטעויות הנפוצות שאנשים נופלים אליהן היא יצירת מטבח נגיש מאפס. רבים סבורים, שמטבח נגיש מצריך השקעה כספית גבוהה, כשבפועל, מה שהם זקוקים לו זה פתרונות חכמים, יציבים ובטוחים. עם יצירתיות ודמיון אפשר להנגיש כל מטבח גם בלי לשבור את הארון. הנה כמה טיפים שתוכלו ליישם במטבח הביתי מבלי להזמין איש מקצוע.

טיפ מספר 1 למטבח נגיש – האירו את סביבת העבודה שלכם

תאורה טובה, הן מעל והן מתחת לארונות המטבח, היא חיונית לתהליך הכנת הארוחה ומלאכת הבישול. סביבת עבודה מוארת היטב בתאורה פונקציונלית מאוזנת שומרת עליכם בעת העבודה עם חפצים חדים או חמים, עוזרת לכם לבצע מדידות מדויקות ומקלה על העומס הכללי על העיניים.

האפשרויות לשיפור התאורה יכולות להשתנות בהתאם להוצאות ולמאמץ הנדרשים לצורך ההתקנה. לשדרוגים קלים, ניתן להוסיף נורות לד קטנות לפינות חשוכות, ועבור תאורה עילית, אפשר לרתום בן משפחה להתקנת תאורת תקרה חדשה עם הספק גבוה יותר.

אם תרצו להשקיע קצת יותר בתאורת המטבח שלכם, תוכלו לבחור בהתקנת אורות מתחת לארון, תאורה שקועה, ואפילו נורות קבועות עם חיישני תנועה. בכל אפשרות שתבחרו, שדרוג התאורה שלכם הוא חיוני למטבח נגיש.

טיפ מספר 2 למטבח נגיש – הוסיפו שיפורי חומרה קלים

כיום, יש לכם יותר אפשרויות מאי פעם להתאים אישית את המטבח שלכם, בין היתר הודות לחנויות כמו איקאה וקמעונאים מקוונים כמו אמזון. מה שפעם היה דורש תכנון ועיצוב מחדש עתירי עבודה, ניתן כעת להתקין או לשנות באמצעות מקדחה חשמלית ויד יציבה. שקלו פתרונות כמו מגירות נשלפות בארונות התחתונים שלכם ומדפים נפתחים עבור הארונות העליונים שלך.

לרוב מדובר בשדרוגים זולים, שלא רק עוזרים לארגן את המטבח, אלא מביאים פריטים שפחות בשימוש בהישג יד מבלי שתצטרכו להתכופף או להשתמש בשרפרף.

בנוסף לשדרוגים בתוך הארונות שלכם, אל תשכחו לעדכן גם את החלק החיצוני. החליפו ידיות רופפות, בלויות או קשות לאחיזה במגירות ובחזיתות הארונות שלכם בעיצובי חומרה שקל יותר לאחוז בהם עם פחות כוח ידיים. התקינו מסילות איכותיות למגירות, ולכיור הוסיפו ברז עם פקד מגע או חיישן תנועה שמקל על השימוש ועוזר לחסוך במים.

טיפ מספר 3 למטבח נגיש – התחכמו עם מוצרי החשמל

כפי שהוזכר קודם לכן, קיימים היום מכשירים חכמים ואפליקציות רבות שפותחו כדי להקל על חייהם של אנשים. אתם יכולים לנצל את הנוחות והיעילות של חידושים מודרניים עם מכשירים קלים לשימוש.

בעוד שתנור, מקרר או מדיח כלים חדשים עלולים לדרוש מכם השקעה לא קטנה, תוכלו לבשל בבטחה ובקלות בעת שימוש בדגמים החדשים יותר. כעת ניתן לצייד תנורים במשטחי אינדוקציה בטוחים יותר, לחצנים בלחיצה אחת בחזית ומדפי בישול נפתחים. גם המקרר שלכם יכול להיות חכם יותר, עם מגירות מקפיא, מכשירי מים וקרח ואפילו מסכים שמראים לכם מה יש בפנים! דלתות קלות משקל בכל מכשירי החשמל שלכם יכולות להפוך אותן לקלות ובטוחות יותר עבור משתמשים בכל הגילאים והיכולות.

טיפ מספר 4 למטבח נגיש – התארגנו

שדרוג אחד במחיר נמוך או ללא עלות שתוכלו לבצע כדי להשיג מטבח נגיש יותר הוא להישאר מאורגנים ככל האפשר.
אתם לא לבד. כולם מתמודדים לפעמים עם מטבח מבולגן, אבל עם קצת תכנון וארגון, אתם יכולים להקל על עצמכם הרבה.
הקפידו להסיר את כל העומס ולשמור את הפריטים השמישים ביותר שלכם בהישג יד. הורידו את המיקרוגל, ובמידת הצורך, העבירו אותו למיקום חדש ונגיש. השתמשו בכלים ארגוניים כדי לשמור הכל בטווח ראייה במגירות ובארונות, ותמיד החזירו את הפריטים לאותו מקום, כדי שתוכלו למצוא אותם במהירות.

אם אתם צריכים לאחסן פריטים בשימוש במקום נמוך, הקפידו לא לערום דברים כבדים יחד. אם אתם צריכים מקום אחסון נוסף, עגלה או אי קטן עם גלגלים נעולים יכולים להיות גם פרקטיים וגם מסוגננים.

טיפ מספר 5 למטבח נגיש – קבלו את התמיכה שאתם צריכים

בישול יכול להיות פעילות מאוד אקטיבית ופיזית. אם אתם חווים כאב או עייפות לאחר שהייתם על הרגליים זמן רב מדי, השאירו כיסא נוח או שרפרף בקרבת מקום לתמיכה. אתם יכולים גם להתקין מעקות יציבים שיעזרו לכם לשאת דברים. מטבח נגיש באמת יעזור לכם להתנייד בנוחות וללא חשש, כך שתוכלו לשמור על תחושת העצמאות שלכם.

אם אתם מוסיפים כיסא או שרפרף, ודאו שזה יכול לעזור לכם, לא משנה היכן אתם נמצאים במטבח, אחרת, זה עלול להפריע. כיסאות יעילים צריכים לכלול תכונות הגבהה והנמכה של המושב, גלגלים ונעילת גלגלים ויציבות מרבית.

טיפ מספר 6 – מצאו כלים מסתגלים שעוצבו עבורכם

אפילו את הפריטים הקטנים ביותר במטבח שלכם ניתן לשפר. ציידו את המטבח שלכם באביזרים וכלים שקל לאחוז ולעשות בהם שימוש, סכינים קלות לתמרון, כלי עבודה מותאמים, כלי אחסון מסיליקון, פותחנים חשמליים, מעבד מזון, קרש חיתוך עם דפנות גופי וכדומה. כך תבטיחו לעצמכם עבודה נוחה וקלה, אך מעל הכל, בטוחה.

אל תכריחו את עצמכם להישאר עם ציוד מטבח מסורתי, במיוחד לא אם זה מוסיף לחץ לשגרה שלכם. יותר ויותר מכשירים נוצרים מדי יום כדי לעזור לכם במטבח ובשאר חלקי הבית, נצלו אותם!

למדו עוד על מכשירים מתקדמים וציוד למטבח נגיש

עכשיו, כשיש לכם מושג טוב על מה שאתם צריכים כדי להפוך את המטבח שלכם לנגיש יותר, אתם יכולים לחזור לבשל ולעשות דברים אחרים שאתם אוהבים. יותר מדי אנשים חושבים שהם חייבים להפסיק לעשות את מה שהם צריכים לעשות או מה שהם נהנים ממנו בגלל מחלה, פציעה או ההשפעות הקשות של גילם המופלג. עם כל ההתפתחויות המודרניות בטכנולוגיה ובידע, הגיע הזמן שנשנה את זה.
לרכישה מהירה של מתקן SENSE עם מארז נייר סופג משתלם ליחצו כאן

לקריאה נרחבת על מוצרי נייר נוספים שאיירול מציעה  – נייר טואלט, ממחטות אף ניתן לקרוא במאמר 5 המאפיינים החיוניים של נייר רך ונעים למגע

יאי! המוצר בסל קניות שלך.

טיפ: לא לשכוח להציץ בחבילות או במוצרים נלווים, אתם יכולים לחסוך עד 30%!

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה
IRoll מתקני נייר חכמים
היי מה שלומך?
שמחה שהתעניינת לגבי המוצרים שלנו.

יש לך שאלות? אפשר לכתוב לי כאן ואשתדל לענות בהקדם
דילוג לתוכן